آرامش خدایی

ارامشی که ماداریم متعلق به خداوند بزرگ مرتبه والاست

آرامش خدایی

ارامشی که ماداریم متعلق به خداوند بزرگ مرتبه والاست

امروز را زندگی کن شاید فردایی نباشد...

امید+پشتکار=موفقیت

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۱۳ ب.ظ

مهمترین حربه وضربه ای که شیطان به انسان میزند یأس است لذا تاوقتی که انسان مأیوس نشده وامیدش را ازدست نداده،شیطان هنوز بر او غلبه کامل نکرده وحاکم نشده مأیوس شدن ادعای علم است یعنی این که من میدانم هیچ حادثه ی خوبی نمیتواندرخ دهدوهیچ کس به کمک من نخواهد آمدووضع حال من بهترازاین نخواهد شد. (دکتر حسین الهی قمشه ای)

بعد نوشت: جایی خوانده بودم امید نیمی از خوشبختی است و به نظر من نیمی دیگر حفظ امید و پشتکار است... البته پشتکار را باید به معنای تلاش با امید معنا کنیم که به موفقیت ختم می گردد. امید با پشتکار از راهبردهای اساسی تفکر آرامش پویاست .

در ضمن دوستان چند روزی به خاطر شرکت در مراسم جشن داداشم در شهرستان بودم از این پس دوباره آپم.... موفق باشید.

 

  • فاطمه خوش طینت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی