آرامش خدایی

ارامشی که ماداریم متعلق به خداوند بزرگ مرتبه والاست

آرامش خدایی

ارامشی که ماداریم متعلق به خداوند بزرگ مرتبه والاست

امروز را زندگی کن شاید فردایی نباشد...

دلم می خواهد مثله...

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ق.ظ

دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم...


آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد...



الفبای زندگی را میخواهم خط خطی کنم....


تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند...
دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم آن را نچینم..
تقدیمش کنم به نگاه مهربانت...

  • فاطمه خوش طینت

نظرات  (۱)

سلام
خوبی ؟ پست های خیلی خوبی داری
خیلی خوشم اومد
به منم یه سری بزن خوشحال میشم
منتظرم
راستی موافقی با تبادل لینک ؟؟!!!
پاسخ:
سلام
ممنون شما خوبین؟
نظر لطفتونه.
چشم حتما میام
چجوری؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی